Ölkə prezidenti
böhrana qarşı strategiya və tədbirlərin hazırlanması ilə bağlı sərəncam imzalayıb.
Kifayət qədər ləngimə olsa da, müsbət addımdır. Amma
bir reallığı qəbul etmək lazımdır - indiki vəziyyətdən yalnız iqtisadiyyatın yenidən qurulmasına yönəlik mexanizm və tədbirlərlə çıxmaq mümkün
olacaq. İqtisadiyyatı yenidən qurmaq üçün idarəetmə yenidən qurulmalıdır.
İsmlərin dəyişilməsindən söhbət getmir - həlledici olan davranışların və təfəkkürn dəyişilməsidir.
Əgər antiböhran tədbirlərinin mərkəizində aşağıdakı
mexanizmlər dayanacaqsa, vəziyyətin real dəyişməsi üçün niyyətlərin saf, nəticələrin real olacağı da şübhə doğurmayacaq:
1) Mərkəzi icra hakimiyyəti sistemində köklü islahatlara
start verilir. Bu islahatlar çərçivəsində paralel və oxşar funksiayaları yerinə yetriən bütün strukturlar birləşdirilir, fəaliyyəti iqtisadiyyat
üçün heç bir töhfə verməyən strukturlar ləğv edilərək büdcənin yükü yüngülləşdirlir;
2) Nəticəli büdcə modelinə keçid üçün hüquqi
baza yaradılır, bütün nazirlik və komitələrin yalnız 3-5 illik strateji palnlar əsasında büdcədən vəsait alması məcburi hüquqi norma
kimi təsbit edilir. Hər bir nazirlik və komitənin fəaliyyətinin nəticələrini ölçmək üçün kəmiyyət-keyfiyyət indikatorları təsdiqlənir, ildə bir dəfə bütün nazirlərin məhz bu indikatorlar
əsasında parlamentə hesabatı təqdim edilir:
3) Əksmərkəzləşmə strategiyası qəbul edilir, ən azından keçid
dövrü üçün kənd (qəsəbə) icra nümayəndəliklərinin səlahiyyətləri bələdiyyələrə ötürülür, bələdiyyələrin maliyyə sisteminin yenidən qurulması üçün
qanunvericilikdə dəyişikliklər edilir. Avropa Şurasının tövsiyyələrinə uyğun olaraq yaxın 1 ildə Bakı Böyük Şəhər bələdiyyəsinə seçkilər keçirilir;
4) Kiçik və orta
sahibkarların kreditlərinin sığortalanması üçün Kredit Zəmanəti Fondu yaradılır;
5) Kommunal xidmətlər göstərən bütün dövlət şirkətlərinin konsessiya əsasında təcrübəli investorlara
idarəetməyə verilməsi təmin edilir;
6) İctimai nəzarət funksiyasını
yerinə yetirən, həmçinin araşdırma və təşəbbüsləri ilə hökumətə yeni ideyalar verən vətəndaş cəmiyyəti institutlarının
fəaliyyətinə törədilən bütün manelər ləğv edilir;
7) Məmurların gəlir bəyannaməsini təqdim etməsi təmin olunur;
8) Dövlət vəsaitləri hesabına
kreditlərin verilməsində şəffaflıq təmin edilir,
xüsusilə də bu vəsaitləri alan subyektlərin adı kommersiya
sirri hesab edilmir;
9) Dövlətdən vəsait alan bütün
kommersiya şirkətləri üçün təsisçilərin adını açıqlamaq məcburi sayılır;
10) Mərkəzi Bankın banklara
resursların verilməsi prosesində şəffaflıq və hesabatlılıq təmin edilir;
11) Hökumət aqrar sektorda
monopoyaya səbəb olan
aqroparkları deyil, kiçik və orta fermerlərin bazasında kooperativlərin yaradılması dəstəkləyir;
12) Kənd İnkişaf
proqramı qəbul edilir, coğrafi şəraitində və iqtisadi
imkanlarında olan fərqləri əsas götürərək kəndlərə differsial dəstək tədbirləri təklif edilir, icmaların və bələdiyyələrin qabaqcıl təəbbüslərini dəstəkləmək üçün Regionların İnkişafı Dövlət Fondu yaradılır;
13) Ölkənin kənd təsərrüfatına yararlı
torpaqlarının 73%-ni təşkil edən dövlət və bələdiyyə torpaqlarından istifadə barədə hesabatlılıq sistemi yaradılır, bu
torpaqlardan bütün subyektlərin bərabər istifadə imkanı təmin edilir;
14) Azərbaycanın dünya
bazarlarında müqayisəli üstünlüyü ola biləcək məhsulların siyahısının müəyyən edilir, onların
istehsalının təşkili üçün potensial investorlara üçün dəstək mexanizmləri hazırlanır;
Əslində bu siyahını yetərincə uzatmaq olar,
amma məqsəd əsas institusional
tədbirlərə diqqəti yönəltmək idi..
Cox düzgün geyd edirsiniz, böhrandan çıxmaq üçün davranış modelleri ve şuur deyişilmelidir. Şuurun deyişilmesi ise bir nece neslin deyişilmesi demekdir. Yani semimi olmamiz gerek bu meselede, cünkü bu tebii ki isimlerin deyişilmesi de demektir.
ReplyDelete